mysig dag.

Aow, nu är jag dö trött.

Gick idag upp vid 10.45 för att åka in till stan. Käkade frukost och befann mig i stan 12.30 där jag mötte upp Jess och Helena, jessica shoppade loss till sin födelsedagsfest och jag införskaffade en söt liten sak till min älskling. Tog en snabb lunch på Taco bar och sedan åkte jag hem och slängde mig på soffan och läste en tidning. Efter en timme var det dags att bege sig ut igen så vid halv fem tog jag bussen till Sollentuna, svängde in på jobbet och for vidare till Upplands väsby för att möta älsklingen. Åkte ut till lägenheten där han jobbar ochså tog vi bussen in till centrum för att käka på subway. Tog en kaffe och fixade lite läsning till tåget på pendelstationen, så vi kom hem vid kvart över åtta och har käkat lite glass som vi gjort själva ;) Nu är jag hur slut som helst så jag ska krypa upp i mitt hjärtas famn och sova. God natt!
Upp