dålig uppdatering = minnet sviker

Jag har försökt uppdatera mig lite idag och tänkt på på den senaste veckan. Jag kom fram till detta, bättre än ingenting.. och vi börjar på Torsdag den 18 Mars.

Torsdag var en känslormässig breakdown, det blev jobb mellan 17-stängning, för att sedan bege mig hemåt, det blev en middag och en återförening. Kärleken övervinner allt.
Fredag
, jobb, hade avsvar för butiken och stängde med Nathalie, kom hem rätt sent då det tog lite tid, och var hemma den kvällen. Sebbe var utpå men kom hem redan vid 02.00 och kröp ner med mig i sängen :)
Lördag blev en slapp dag fram till 16 tiden då jag åkte till solna för att möta Jossan,. Vi tog en kaffe och en tur till jobbet för att lämna in nycklar. Därefter var det dags för middag hos Sebbes pappa. Men illamående, och kräkning i halsen tog vi oss hemåt, jag gick hem för att packa vilket slutade med en tid på toalett golvet och kräk i toan. gud så dåligt jag mådde, men började genast må bättre bara jag fått ur mig lite. Det blev film och mys innan det var dags för sängen när en tidig morgon väntade.
Söndagen bestod av en bilresa på 10timmar upp till Åre där vi handlade mat hem till stugan, Jessicas lax stod på menyn och resulterade senare med en taxi in till Dippan där det var Neon party. Efter Belindas anfall begav sig hon och Kajsa hem medans Jag, Jess och My var kvar och shakeade ordentligt på bl.a. scenen. Ännu en taxi resa senare var vi hemma och kröp ner i sängen.
Måndag blev en slapp dag för mig, Jess och Belinda hemma i stugan medans My och Kajsa var ut i backen. efter vi gjort oss iordning var det afterski i backen som gällde. Middag som bestod av Tacos och förfest slutade på Åre torg där vi besökte 2 barer, eftersom vi inte kom in på det stället vi skulle pga av kön. Det slutade med efterfest och galenskap.
Tisdag blev en ganska så tidig morgon, bilresa till duved? för att hämta skidor och ett halvdagskort i backen med maxmiddag precis innan. Sedan var det dags att dra sig till bilen och hämta upp de andra latisarna som legat framför soffan och sovit hela dagen. Afterski på dippan, och hem för att äta vår sista måltid i stugen som bestod av Spagetti och köttfärsås. Det blev en seg start på kvällen som resulterade i att jag tog mitt förnuft till fånga och bestämde mig för att ha en hemmakväll när jag skulle köra i yttligare 10timmar hem till Stockholm.
Onsdag, och så klart skulle det bli lite knasigt på vägen, när vi kom till Ö-sund åkte vi vilsen men var snart på donken för att äta lite frukost. Vid 22 tiden anländer i Stockholm och det var dags att ta en sista biltur med Kajsa hem till Spånga. Oj vilken glädje och myskänsla denna kväll.

Jag antar att Torsdag bara blev en sov och slappdag efter dessa bravader.

Fredag
extrajobbade jag då Josefin skickade sms och frågade om jag vilja jobba kvällen före. Slutade vid 15 och åkte till Sebastians mamma för att låna bilen och ta en sväng till Kista. Med max mat imagen åkte vi hem för att lämna bilen. Ett varsitt paket cigg på konsum senare var vi hemma och började dricka lite smått. Åkte med pendel 22.34, men redan en station senare, när vi var i sumpan märkte Sebbe den token att han tagit två olika skor på sig. Det blev en taxiresa hem och tåget 23.04 för att göra ett nytt försök att ta oss in mot stan. Jag hoppade av på Centralen och tog mig till en bar intill Nalen och träffade jacke, frida och johan. Vid 01 gick vi vidare till ett ställen som jag inte vet namnet på och vi dansade och hade treligt fram till stänging vid 03. Fyllekäk på donken och buss hem. Blev smått överraskad när min älskling och Jocke kom hem innan jag hunnit vaknat, vid halv fem kanske. Och jag fick äntligen min skönhets sömn när hjärtat kröp ner med mig i sängen efter stök ute i vardagsrummet där bäddsoffan skulle försöka tas ut.
Lördag var det jobb som gällde från 12-ca 18.30. Eftersom det var löningshelg var en sjuhelvetes dag, stängde med Jossan och Madde och fick skjuts hem. Skit trött och sliten slängde jag mig på soffan efter jag hämtat upp mat på Kinarestaurangen nedanför, sötnosen beställde mat när jag var på väg hem så jag var så snäll och hämtade det när jag ändå blev avsläppt precis utanför. Vi såg filmen "Natt på museet" och hade mys hela kvällen.
Söndag (igår) jobbade jag återigen till stänging (lite jobbigt att skriva det, känns som jag gjort det tusen gg nu). Då det bara var jag och Madde som jobbade var vi tvungen att ringa in Cecilia. Fick skjuts till Sebbs mamma där vi hämtade mat, eftersom de ska vara borta i fjällen en vecka. Det får ju inte ligga och bli gammalt när vi som är fattiga kan ta det :p lite tv, filmen daybreaker och sängen fick stå för denna kvälls aktiviteter.

Idag sov jag till 13 och det var så underbart skönt! Har suttit vid datorn, kollat på den första Twiligt och slöat hela dagen, förrutom en promenad till Ica där jag mötte sebbe och vi handlade mat. Tunnbrödrulle med räksallad var kvällens måltid, mm! Nu ska jag äntligen krypa ner hos min ängel i sängen, när de två Scrubs avsnitten och ett avsnitt av How I met your mother är avklarat. Natti!