några bilder från middagen 2/6

Gud vad hemskt det känns, att se sig själv lägga på sig kg efter kg, bara så där. Jag försöker äta bra, försöker träna, men ändå går det bara skit. Jag måste träna mer, äta bättre och anstränga mig ÄNNU mer. Jag hatar detta, man känner sig ful, äcklig och självkänslan har nått botten. Så underbart tacksam att mina vackraste vänner och min andra hälft finns för mig, och lyser upp min tillvaro fastän man satt sig i skiten. Nu ska jag ge a-l-l-t. Damn, känner redan nu att jag inte kommer klara det, kanske lite mer tro på sig själv och en egoboost lär hjälpa? Jag antar det.

Fixa lite bilder från gårdagen. Eftersom jag själv inte har haft nå batteri på kameran på så här, en månad eller två. Wops. Det skall ordnas omgående.


Tack och bock till min maddelutt som jag snott bilderna ifrån ;)


Idag vaknade jag som sagt tidigt men somnade till slut om igen, till ca halv två! Käka lite lunch och kollade på en film innan älskade kom hem från jobbet. Tvättade lite kläder och begav oss sedan hem till hans mamma där det vankades bal för Elvira. Skjutsade henne och hennes dejt för kvällen till balen och åkte sedan tillbaka med bilen och blev bjuden på lite fika. Vid 20.45 gick vi och handlade en rätt med stekta nudlar, kyckling och räkor som vi skulle dela på, mm gott! Sedan blev det soffan och filmen A man apart som gick på tvn, som vanligt slocknade hjärtat redan efter halva filmen. Nu ska jag knäppa på en film, lägga mig tillrätta och sova.

Imorgon vankas det träning, stan, färgning av mitt hår och födelsedagsfest på menyn. Natti!
Upp