Tisdag i uppsala

Jag undrar, kan de vara så att det alltid är sådant här håll-i-gång på tisdagar i Uppsala? Nä, det tror jag inte, men denna var iaf väldigt lyckad tillsammans med Madde, Jacke, Frida och Kristine, som var ett kärt återseende.

Madde och jag började med Vällingby på dagen för att handla nå till kvällen. Hittade inget men blev en hårfärg och systemet inför kvällen. Brumma hem till henne, fixa oss och åkte in till centralen för mat innan tåget gick (tre cheese fick det bli) och gud så dålig jag känner mig :( Jacke kom efter jobbet och vi tog gemensamt 17.40 tåget till Uppsala. Frida hämta oss med bilen, förbi henne snabbt och så bar vi oss av till parken. Först gjorde vi ett litet stopp för att beställa med mat åt Frida, Kristine och Jacke. Vi fann våran plats för kvällen direkt och där blev det parkhäng hela kvällen. Vid 23 kom anders för att hämta madde så jag bestämde mig för att åka med hem till hjärat! Madde pluppen slog ut en liten bit av sin tand också, sötnos, hihi. Tack vackra människor för denna kväll!

Lite bilder från Tisdagen i Uppsala.





Gårdagen var jätte trevlig, den började segt med att sova rätt länge, sen åkte jag och lunchade med Madde, fick bli en kycklingfile med bulgur och grönsaks-spett, mumma! Kom dit vid två och tog bussen hem vid fyra då jag mötte upp älskade vid tåget. Sedan var det bara att hem och kolla en film och vila lite innan det var dags igen.
Mötte upp Cecilia, Madde och Nathalie på centralen och så gick vi tillsammans mot restaurangen Caliente (tapas bar). Ceclia lurade oss till fel ställe, så där satt vi och väntade på de andra som några fån, så visade det sig som sagt att vi var helt ute och cyklade. Så vi sprang från denna restaurang för att sedan komma rätt vid st:eriksplan. GUD så god mat och så trevligt vi hade, riktigt skön kväll med brudarna från jobbet :)

Vaknade 06.00 idag med Sebbe, har inte kunnat somna om nu, så det blir att sätta på en film så slumrar jag nog in snart. Ikväll blir det en vi-kväll hoppas jag, mysa med min underbara. Och lite bal ska nog hinnas med :)
Upp