min ängel, min andra hälft, min sebastian

Jävlar. Jag har gjort det igen. Inte skrivit på.. hm. Snart två veckor, jäklar.

Jaja, får ta det lite snabbt.

Fredag den 21 åkte bestämde jag mig för att ta en tripp hem till hälsingland. Åkte bil med Jacke, Johan, Frida och Ylva. Frida hämtade vi såklart upp i Uppsala där vi även svängde in på Max och käka varsinn burgare. När vi väl var framme i Arbrå lämnade jag saker hemma hos mamma och sedan drog vi till Emmy och drack lite, sedan besökte vi sport in med Jonas och gänget.

På väg hem i bilen med kära Frida :)


Lördag blev det att gå upp tidigt, käka, en tripp till Bollnäs med Jacke och Frida som skulle på secondhand affärer men allt var stäng. Så frida och jag åkte på systemet, en sväng på max och hem och sov en sväng till innan vi skulle på Ica och inhandla mat till kvällen. Blev en tur till ett ställe där vi brukar bada om sommaren, var jävligt kallt i vattnet kan jag säga! Så for vi hem och hämta saker och åkte till frida för att göra oss klara. Emmy kom och anslöt sig innan vi ens hunnit hem till Fridas dörr :p Åkte till Johannes och grillade, spelade lite olika spel och så blev det lite allsång :) Jätte trevlig kväll som slutade på tranan och lite mat på statoil efter de stängt. Var hemma vid halv fyra då Amanda vägrade öppna dörren för hon bara somna om, och jag hade ingen mobil, helt slut på batteri! Men iaf mer än en timmes sömn innan mamma väckte mig för att det var dags att åka till tåget som gick 06.00. Sov hela vägen hem till stockholm, och så fick jag äntligen krypa ner med hjärtat som jag saknade hela helgen, hihi. Fick 1½ timmes sömn innan det var dags för jobbet.

Jätte trevlig kväll där man träffade nära och kära från högstadietiden :)






Veckan var väldigt lugn då det inte är mycket jobb..
Men söndagen då jag tog tåget till stockholm jobbade jag hela dagen, och gud vilken dag, det blixtrade och åskade så hela centrumet slogs ut. Allt blev svart och inget funkade, och som grädde på moset var jag och madde själva denna dag med att fixa allt, speciellt vattenläckorna som blev bakom i lagret. ojoj :p

Måndag
åkte jag och min älskade till vällingby efter hans jobb. Käkade på foodcourten och såg filmen Prince of Percia, satt i en dubbelsoffa som var hur mysigt som helst!

Onsdagen blev det en timmes hård träning på gymmet, mat ute i fina vädret och sola med Madde efter :) Jag brände min röv så illa att det kändes som jag var brännskadad, sveda och svårt att sitta, inte roligt.

Torsdag
var jag på invigning av en smyckes butik med Jossan, blev lite tilltugg, dryck och mingel. Efte det var vi på restaurang och tog en varsinn öl. Super roligt att träffa henne igen. På vägen hem bestämde jag mig för att möta Jessica, Kajsa och Belinda, så jag anslöt mig till dom vid söder bar och umgicks med dom ett tag.

Fredag jobbade jag på kvällen, hem och käka med min sötis innan han drog ut, så hade jag en hemma kväll med tv och två cider.

Lördag morgon vaknade jag upp och Sebbe var fortfarande inte hemma. Vid elva kom han hem och kröp ner i sängen. Under dagen skulle vi var ute men det var så fult väder så vi bestämde oss för att hålla oss inne :) Vid 15-16 blev det en varsinn Spånga macka och dela på en flaska vin under kvällen innan det var dags att möta upp den nyblivna bruden, Linn! Grattis igen gumman! Helt galet att du gift dig :D Blev en taxi in till Medborgarplatsen och mötte Jacke innan vi gick till stället de var på. Där kom vi inte in så vi gick vidare till studio 54 en sväng och sedan till lilla hotell baren? där alla lämnade mig och hjärtat så vi var kvar ett tag bara han och jag. I love!

Jag och mitt hjärtegull på studio 54.


När vi var klar blev det max mat och en taxi hem till vårat <3

Söndag blev bara en riktig slapp och mys dag med min älskade då vi vaknade så sent som klockan 16!

Igår (måndag 31) sov jag rätt länge, skulle ut och gå men blev inget av det, men jag har varit riktigt duktig på att äta bra. Blev ist diska nästan allt, och när Sebbe kom hem möblerade vi om i sovrummet, städade hela rummet och likaså i vardagsrummet. Nu är det endast lite disk kvar tack och lov. Gud så skönt det var att sova inatt, sov som en stock!

Idag vaknade jag av mobilen som ringde, mitt lilla rådjur ringde och väckte mig, hihi, så nu har jag käkat frukost och ska skynda mig ut för att shoppa lite och hitta hårfärg. Sedan drar jag och min stumpa till Uppsala för lite fest med bla Frida och Kristine, Jacke kommer efter jobbet :) wiho!

Jag och min brud, festklara på sista april!
Upp