Amazing..

Hej hopp! Nu har jag varit dålig igen, smäll på fingrarna!

Helgen har varit av bästa slag. Dock mycket kalorier som flödat, det gillar vi inte, (N) I torsdags var jag på stan md Jacke, mötte upp honom efter hans jobb, hittade present till Jessica, som vi kan vara völdigt stolta över, det blev lite av en succé på festen. (Eller vad säger du Jakob? Nu när jag vet att du hittat hit kan jag ju alltid fråga) Efter stan åkte jag hem precis lagom till älsklingen kom innanför dörren, jag överaskade med mat och lite 3,5or som jag köpte hem.

Fredagen började med ett besök på A&E kliniken för lite refill i läpparna. Käkade lunch med Jess och Jacke på stan och åkte sen till jobbet. Efter lite hjälp av min Sebastian med städning av butiken var vi därifrån efter 20 tiden då jag och hjärtat tog pendeln in till stan för att se Takida. Mötte upp Maddis och Anders på centralen och började dricka lite, tyvärr kom vi precis till deras sista låt, synd det, jag hade verkligen velat se dom. Blev lite Carola och sitta och dricka ist. Vi drog sedan vidare till Fabriken där kvällen avslutades tid tre tiden. Jäklar vilken super nice dag!







Igår vaknade vi utvilade och tack och lov utan bakiskänsla. Myste med film och mat i soffan ända till det var dags att åka till Jessica. Jacke och jag tog 17.04 tåget in och väl framme bjöds det på underbar mat, trevligt sällskap och lite roligt lekande. Senare mot kvällen blev det en taxi in till Kungsan för att gå på ett ute ställe vid vattnet, strömparterren eller vad de heter, är där endast för Love2010. Tyvärr hade de andra till problem med taxi så jag, jacke, belinda och kajsa gick in och dansade lite på ett ställe medans vi väntade, hehe. Väl framme på stället mötte vi upp min ängel, Jocke och en tjej vid namn Ninni kanske?, hur som helst, kvällen forsatte där och vid kanske två tiden smet jag och gubben därifrån, tog en taxi och åkte hem. Men hur som, kvällen var SKIT rolig.

Idag har vi varit busiga och haft vattenkrig här hemma, kollat film, varit på middag hos Sebastians mamma (mm så god mat det var!) och kollat ännu mer film nu på kvällen. Måste bara rekommendera de senaste filmerna jag sett, Dear John, The book of Eli, Legion och hm? Jag minns inte titlarna för tillfället..

Nej nu ska jag knäppa på en film och sova. Vill inte att älsklingen ska åka och jobba imorgon, vara hemma med mig ist.. Oj så underbart ;) Men det kommer ju inte hända ändå så jag får ta och pallra mig till gymmet imorgon, ja verkligen! God natti.
Upp