En underbar helg..

Helgen var super bra. :D

Fredag åkte jag först in till stan och besäkte Jacke på jobbet en sväng, hämtade upp min påse som jag lämnade hos Frida när vi var och hälsade på i Tisdags. Var in på Gina i stan och handlade lite kläder, och på HM och fixade lite nödvändigheter och begav mig sedan till Sumpan för att skaffa fram en present till Danne. Dock tog det ca 45 min att komma dit för det var kaos i trafiken. Mötte till slut upp Sebastian på systemet där det fick bli två stycken viner som vi slog in. Så skyndade vi oss hem och gjorde oss klar och kom dit vi kvart i sju, inte allt för sent. Skaldjurs soppa stod på menyn och den var jätte god. Tillbringade kvällen på altanen och hade trevligt, men vid kanske 03.30 var det dags för oss att bege oss hemåt.

Lördag vaknade vi på soffan som vi bäddade ut när vi kom hem :) Låg och myste ett bra tag innan jag pallrade mig upp för att färga håret. Älsklingen hämtade mat medans jag hade färgen i. Så skyndade vi oss att göra oss klara för att åka till söder på Skrattstock festivalen, och gud så skönt det var ute. Vid halv två var vi på väg, med ett stopp på systemet inne i stan begav vi oss ut till långholmen. Där stannade vi till kanske 19 tiden och efter det forsatte vi mot nästa fest. Jacke drog sig ur vid tunnelbanan för att åka hem då han skulle ut på annat håll. Så vi satte oss och käkade och inväntade Leffer. Kvällen var otroligt mysig och rolig, dock är jag väldigt arg på mig själv för jag inte tog modet till mig och dansade lite när vi var på den andra festen, men jag har mina skäl till att jag inte gjorde det. Vilka jag inte tänker prata om. Vid 22 drog vi oss mot t-banan för att dra vidare. Men det slutade med att Jag, Sebastian och Elvira åkte hem efter en lång men bra dag. Har lite bilder från Lördagen, blev tyvärr inga från Fredagen.









Lite bilder från stället vi var först, på söder, galet mycket folk det var där. Därför vi klämde in oss uppe på ett berg, det var Packat, hur underbart som helst! Och så lite bilder från det andra stället, vad duktig jag var och tog med mig kameran :)







Nu blev det väldigt mycket bilder, orkar inte lägga upp fler.

Söndag blev det iaf jobb från 14-18.15, sedan drog jag raka vägen till Sumpan där det var nationaldagsfirande, men kom inte dit fören halv åtta. Så vi drog efter bara ett litet tag. Åkte hem, köpte mat och la oss och kolla på film på soffan, myspys! Nu ska jag diska innan hjärtat kommer hem. Soo long.
Upp