Oj detta skrev jag för två timmar sen

Har vaknat lite till och från hela morgonen av oljud utanför huset, och nu förstår jag varför. Klev upp och öppnade balkongdörren och vad ser jag där, våran balkong har invaderats av byggställningar.

Helt oviktigt, men hela dagen känns rätt dålig just nu. Jag vaknade sent, har fått i min tre mackor och lite kaffe, men annars har jag bara suttit vid datan. Jag har inte gjort en enda nyttig/viktig sak idag. Och jag får panik, ändå sitter jag fortfarande här, och segar.. Ryck upp dig!

Nej nu är jag less på mig själv, visst kan man bli det ibland? (Läs ofta)
Jag bara måste få detta gjort idag. Kan med all rätt kalla mig dålig annars.

( ) Diska/städa - Nu
( ) Inhandla nödvändigheter - Nu
( ) 1h gym eller promenix - Kväll

Detta ska inte vara någon match, men vi får väl se. Jag ville inte lägga på onödigt mycket saker för då vet jag att det inte blir gjort, så jag tyckte det var bättre att fixa detta och sen lägga på i efterhand om det nu skulle vara så.

Idagarna ska jag äntligen fixa en sak jag väntat på lääänge :) Nu ska jag sätta fart. Soo long!

Upp